Het wordt voor bedrijven en instellingen steeds lastiger om de juiste doelgroepen te bereiken. Zeker met het wegvallen/verminderen van 3rd party cookies voor online marketing doeleinden door Google vanaf eind 2024. Digitale buitenreclame (Digital Out Of Home (DOOH)) biedt hierbij de oplossing.
DOOH biedt een brug tussen de digitale en fysieke wereld.
Met DOOH kun je gericht adverteren in een geografisch gebied met daarbinnen een bereik van bijna alle doelgroepen. Zo bereik je bij invalswegen van een plaats veelal lokale inwoners, toeristen en woon-werk verkeer. Bij display langs provinciale wegen juist een groter regionaal publiek, terwijl snelwegreclame zelfs interregionaal en landelijk publiek als doelgroep heeft.
Onderzoek
Uit onderzoek blijkt dat vanaf 2024 de onmisbare branding game-changer (bron: Frankwatching) wordt , dat steeds meer ingezet gaat worden door bedrijven. In veel gevallen zullen dat niet alleen de grote merken meer zijn, maar ook steeds vaker lokale en regionale MKB bedrijven.
DOOH in Oost Nederland
In Oost Nederland beschikt Addink Media Groep over een groot netwerk van DOOH displays bij zowel invalswegen, provinciale wegen als de snelweg. Ook een groot aantal indoor locaties overigens. Dit netwerk heeft in Oost Nederland een bereik van ruim 10 miljoen passanten per maand. Qua advertentietarieven en weergavefrequenties zijn deze displays van Addink Media Groep ook nog eens met name gericht op lokale en regionale bedrijven, MKB, instellingen en zelfs betaalbaar voor ZZP’ers. Betaalbaar DOOH adverteren dus! Klik hier voor alle 28 beschikbare DOOH locaties in Oost Nederland.
Meer informatie over mogelijkheden van DOOH in Oost Nederland voor jouw bedrijf?
Denk jij er over om DOOH in te zetten voor jouw organisatie of wil je meer informatie over de mogelijkheden? Neem dan even contact met ons op. Dat kan via ons online contactformulier, maar je kunt ook mailen naar info@addink-media.nl of bellen met 0544-353130.
#Twente #Salland #Achterhoek #Liemers #buitenreclame #DOOH #OOH