87% grootste adverteerders gebruikt buitenreclame

Waarom maken de meeste grote adverteerders gebruik van Digitale Out Of Home reclame? En waarom zou jij dat voor jouw bedrijf niet kunnen?

Maar liefst 87% van de grootste adverteerders gebruiken Out Of Home (OOH) reclame, en in steeds toenemende mate ook Digitaal out Of Home (DOOH). Dit blijkt uit het jaarlijkse rapport Bruto Mediabestedingen  van Nielsen , waar ondermeer belangenvereniging voor Nederlandse buitenreclame exploitanten Outreach over schrijft in een artikel.

Ook in de Achterhoek is het mogelijk om op diverse strategisch plaatsen gebruik te maken van digitale buitenreclame. En ook nog eens zeer betaalbaar, zeker in vergelijking tot locaties in west-Nederland of ten opzichte van traditionele media. Addink Media beschikt over het grootste netwerk van digitale outdoor en indoor reclamedisplays in de Achterhoek en Liemers met maar liefst 12 digitale outdoor displays en 26 indoor displays.

Wil jij betaalbaar aansluiten bij de trend van grote adverteerders? Klik dan hier om contact met ons op te nemen voor vrijblijvende informatie.