Tips voor uw marketingplanning 2019

Home/Nieuws/Tips voor uw marketingplanning 2019

Tips voor uw marketingplanning 2019

Een planning voor uw promotie activiteiten geeft u grip en kan u kosten besparen. U hoeft daarvoor in veel gevallen niet eens een uitgebreid rapport voor op te stellen. In veel gevallen (ZZP/MKB) kunt u dit gewoon zelf.
Bepaal in ieder geval in welke perioden van het jaar u welk product of welke diensten onder de aandacht wilt brengen. Bepaal vervolgens uw budget en via welke kanalen u uw advertentie bij uw potentiele klant in beeld wilt krijgen. Door vooraf voor alle gewenste perioden advertentieruimte in één keer in te kopen, krijgt u veelal een korting waardoor u bespaart op uw kosten! Kortingen bij vaker of langer adverteren is zeer gebruikelijk. Doe er dus uw voordeel mee! Wilt u een uitgebreidere marketingplanning, dan vindt u online diverse voorbeelden, bijvoorbeeld bij MKB servicedesk.

Bij verschillende perioden van adverteren (of aaneengesloten) wilt u wellicht tussendoor ook nog wijzigen om hernieuwde aandacht van uw potentiele klant te krijgen. Het voordeel bij digitaal adverteren is dat u zeer gemakkelijk en snel kunt wisselen van advertentie. Niet uitzonderlijk is dat er binnen 1 uur al andere uitingen van u zichtbaar zijn. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van digitaal adverteren in de regio in 2019? Neem dan even contact met ons op voor meer informatie.

2018-11-30T11:58:55+00:00 november 30th, 2018|